Träning utan tränare..?

Hejsan alla glada!!!!!!!
Idag på skolan blev Marre TOTALT avslöjad!!! Typ alla vet om det och hon ba: "Noo jag kan typ aldrig gå till skolan igen!!!!"
HAhahahahha! Endel kanske vet vad jag pratar om men andra inte, men ska inte skriva varför hon blev det och vad det är..tar för lång tid!! xD
Men anyway...
Idag så hade vi ju träning, men när vi kom in så var det bara jag, Marre, Z och Fanny där!! Träningen börjar 16.00 och när klockan var 16.20 hade det förtfarande inte kommit någon annan, så jag skickade ett sms till Bäckman och frågade om vi hade träning och just som jag hade skickat det fick jag svar av honom och samtidigt kom han in genom dörren xD Men han lämnade bara några lappar och sa vad vi kunde göra på träningen och så, för han skulle fara hem, han är fortarande sjuk. Så vi tränade, snackade, vilade och hade as kul :) Och nu på söndag så ska vi spela 3 matcher :D Fast hemmamatcher! Vi har alltid spelat i Ume men nu ska vi spela HEMMA!! :D Vi ska typ också baka. Vi ska typ baka och sen ska vi sälja det under matcherna  :) Och då får vi ju typ gratis fika :D Hehe...
Byebye :D
//KRAAAM ALLE

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: såhär hette sidan med "south park gubbarna" :

http://www.sp-studio.de/

2009-01-25 @ 13:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0