Ruffs & Fluffis :)

Så idag somnade våran lilla Norpan in i en djup sömn, det var verkligen inte kul :(

Men nu har vi två nya små krabater,Ruffs och Fluffis. Två kill marsvin, Ruffs är min (han är jätte ruffsig (A) ) och Fluffis är Alexs (han är inte fluffig..han har mer en päls som Norpan hade men han skulle heta Fluffis ändå).
Här kommer en bild på min Ruffs och Alexs Fluffis ;)

Fluffis till höger och Ruffs till vänster :)
Men nu ska jag gå ner till Pia, Alex, Ruffs och Fluffis xD Hej Då
//Kraaam Alle<3

Kommentarer
Postat av: Pia

Nej huvva, det var verkligen ledsamt när Norpan somnade in, men hon hade ju varit dåligt ett tag nu :(



Känns skönt med två små nya krabater... Jag tror nog de kommer att bli lika tillgivna som våran lilla Norpan var bara de får lite tid på sig :)



Kraaam!!

2009-01-31 @ 17:51:51
URL: http://www.mysigt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0