Ojj

Oj!! Nu har jag inte skrivit på AS länge!!!!
Men jag har inte suttit vid datorn sen....typ i lördags tror jag...
Anyway...
Det har faktiskt inte hänt så mke idag...Skola som vanligt, lektioner, lektioner och ännu mer lektioner!
Ofc har vi ju raster också xD
Vid lunch så kom: Lisa, Malin, Feffe, Dina, Fanny och ofc Z!! Fast det var fler som kom från deras klass också :P
Dom kom för att dom har HK på våran skola. Dom har inte haft det på typ RÅ länge, så de var kul att dom kom :)
Men jag kunde inte snacka så mke med dom för våran lektion började, men vi träffade dom innan dom gick tillbaka till deras skola.
Sista lektionen hade vi Spanska. Haha, de var skit kuuuuul! Vi hade först läxförhör (det var inte det somvar det roliga) och sen gjorde vi fruktsallad :D Haha xP
Fast jag hade glömt att ta med frukt..fast jag fick såklart äta ändå xP Men jag åt bara vindruvor och glass :) Kan inte äta all
frukt :(
// Kraaam Alle

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack ska du ha :)

2009-01-21 @ 20:32:20
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0