Klockan: 00.47

Tjenare!!
Sa ju att jag skulle skriva ikväll...eller  TIDIGT på morgonen xD
Nu tidigare ikväll så såg jag körslaget :) Jag gillar det :D Men jag såg inte vem som åkte ut?? Var det Nanne?? Jag läste det men..var det hon?? Nån som vet?
I alla fall senare så lånade vi en film av christians mamma: "Barnhemmet"!
Den var väldigt bra tycker jag, men jag är ju så här rädd av mej när man ser sådna där thrillers och så. Och på fodralet står det högtst upp: "Man blir livrädd!" (den står inte på bilden längre ner :S Men jag gjorde om bilden lite och satte dit texten)
Tror du jag ville se den då?! Näääe!! Men jag såg den ändå ;) Men faktiskt trodde jag att man skulle bli mer rädd..
Men jag tyckte att den var lagom mycket..ja..vad  ska man säga?! Tillräckligt hemskt! Vissa tillfällen hoppde jag till xD xD
Men aldrig att jag skulle se den när jag var typ ensam hemma på kvällen, eller på dan!? Nope!!!



God Natt
// Alle
P.S Jag har verkligen fastnat på denna låt nu!

Kommentarer
Postat av: Ante

Filmen heter egentligen "IL Orfanato" och vi såg den för ett bra tag sen. Samma ressigör har gjort en film Som heter Pans Labyrint. Den är en av de bästa som jag har sett. Rekommenderas av lilla jag.

2009-01-11 @ 13:06:17
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: F E L I C I A ♥

SVAR: tack till er båda :D

2009-01-11 @ 17:07:15
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0