Glömde skriva...

Oj då, glömde skriva i förra inlägget vad jag har gjort :) I fredags på SO-n är vi i egna grupper och skapar vår"gen" religon ;) Det är roligare än att typ sitta och skriva eller läsa i nån tråkig bok :-S Men i min grupp är det jag, Emma, Alicie och Oskar. Så i fredags skrev vi färdigt våran "myt", hur världen skapades enligt oss xD Den är as konstig menmen ;)Sen när vi hade skrivit det så började Oskar och Alice göra ett bildspelmed bilder och sånt från våran "religon", mendan jag och Emma gick upp utanför bilden till...jaa garderoben med alla utklädningskläder ;) Vi måste ju klä oss efter våran nya religon så vi letade kläder xD Det fanns typ 3-4 hyllor där som man skulle lägga kläderna på + en spegel men nästan ALLT låg på golvet, men vi slängde upp lite kläder på hyllorna :-S Kolla:
Haha, det var total KAOS där inne ;) Men vi hade då roligt ändå, dom som var i bildsalen spelade hög musik så vi typ halvdansade och sjöng medans vi letade kläder xD Hoppas ingen hörde eller såg oss xD Men det tror jag då inte.

Nu har jag då sett finalen i körslaget. Team Hanna vann. Dom skulle typ donera pengarna till en skatepark eller nåt sånt  typ..men team Erik skulle typ donera till nåt hem med hemlösa och sånna saker :-S  Men skit samma.
//Kraaam Alle<3

Kommentarer
Postat av: Emmelie<3

Haha XD

Går de bra med religionen eller?? xD

Min klass är redan klar med de XD

2009-02-01 @ 19:11:53
URL: http://fjuttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0