Disikerat en räka xD

Haha hejsan alla glada :)
Idag på NO:n så disikerade vi räkor xD Haha dom lukta ju inte gott alltså!!!! :) (lite andra bilder jag har tagit också:)
       
Hmm...jaa vad ska jag skriva om...det har som inte hänt så mke idag..skolan och har varit och handlat med mamma och rasse+ att jag har skrivit ett inlägg på min och emmelies blogg.
Skulle kunna skriva hela långa listan (det var en lista med frågor och sånt) men det tar ju så lågg tid. Fast iförsej kan jag ju kopa den, jag gör det strax :) Imorgon är det basket :D Yeei :) OOOOOhhh NOOOOOOO!!!!!!!! Imorgon har vi biiptest!! Jag har ju ingen komdis alls! Och då menar jag INGEN kondis!! Men vad gör man?? Måste man så måste man :(
Oh nej imorgon har vi ju också svenkska läxan :( Vi ska typ skriva kort om bröderna grimm :(:(:(:( Just jaa, måste läsa till fysiken idag, men jag tänkte attd et var tisdag så jag tänkte att jag kunde ta den imorgon :(  Men jag kan ju läsa på på hålet :D Här kommer iallafall listan:
1. Fullständigt namn? - Alexandra
2. Ålder? - 13
3:Vart bor du? - Skellefteå
4. Bor tillsammans med?- Mamma, pappa. rasmus, liam, hampe, alex, pia och christian xD (Inte i samma hus dådå)
5. Färg på ditt hus?- Jaa vad ska man säga?? Typ...trä färgat :S
6. Hus eller lägenhet? - Båda :D
7. När är du född? - 95. agusti
8. Klass? - 7:an
9. Vilket år tar du studenten? orka räkna :S
10. Något jobb? -Skolan
11. När gick du upp i morse? - 06.20
12. När ska du sova? -  10, 11 nått sånt kanske :)
13. Duschat idag? -Nej men ska göra det snart :)
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? -  Ja
16. Vad har du ätit idag? - Frukost, Lunch, och snart ska jag äta middag :)
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor, grön lång tshirt och en kofta  
18. Dagens smink? - Mascara
19. Dagens sötnos? - Liam
20. Dagens roligaste? - Vet inte...faktiskt...


 SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? - hmm...
23. vem  kramade du senast? - Z (Liza)
24.Hur många har varit otrogen mot dig? - ...
27. Har du pojk-/flickvän? - Nepp :(
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Marre typ...
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Mamma

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?- Hurså?
42. Personen du kysste?- :)
43. Gången du spydde? - Vet itne men det var ungefär veckan innan jag for till ume o spelade basket..
44. Gången du grät?- Förra veckan typ...
45. Pizzan du åt?- Nu i veckan...eller...nä det kanske var förrförra..nä jag vet faktisk inte ;)
46. Gången du va i Göteborg? - När vi hälsade på mammas förra kille Robert
47. Gången du var i Stockholm? - Vet inte :S
48. Gången du drack alkohol?- Don´t know men jag har gjort det ;)
49. Gången du var hög? - haha, har inte varit hög..tror jag :O Hahaa skoja;)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Båda
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Kanske helst hemma och mysa...
54. Tvspel eller datorspel? - Datan :D
55. Spindel eller orm? - Har aldrig haft spindel..men har haft en orm :) Eller det var brorsans
56. Natt eller dag? - DAG
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?-Inget av dom..
58. Ragga eller bli uppraggad? - Jag vet väl inte.. S: Jag kan ju inte säga att jag är bäst på att ragga direkt ;)
59. Big Brother eller Paradise hotel? - INGET!
60. Blont eller svart hår? - Beror på vem ;D
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna men en brun fläck i det vänstra
62. Choklad eller lakris? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm?- Jag vet faktiskt inte...
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Fanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza.. tror jag men gillar kebab också !! :)
67. Randigt eller prickigt? - Båda :D
68. Älska eller älskas? - Både och!
69. Leva eller dö? - Leva´!!!!!!!!!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Familjen :-D, vänner
71. Personer du hatar? - Hm...
72. Gånger du varit full? - Aldrig :)
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - Ingen
74. Glassar du ätit på en dag? - Hehe, vet inte
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Melodifestivalen 2009 ;D Haha
76. Gånger du haft minnesluckor? - ???
77. Gånger du varit hög? - Aldrig!!
78. Personer, djur du saknar just nu? - Min hund Zindra <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Don´t know..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Vet inte :S
81. Ska du träffa imorgon? - Dom på skolan, vänner och så och  SJÄLVKLART min familj :D
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Emmelie
84. Spelade du tvspel med senast? - Vet inte :S
85. Vill du ta med på resa nu? - Hela familjen !!!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen!
87. Förtjänar att dö? - Ingen!
88. Är söt? -LIAM <3<3<3<3<3<3
89. Vill du sova jämsides med i natt? - mig själv hoppas jag ;)

VAD:
90. Gör dig glad? - familjen!!! och kompisar
91. Gör dig ledsen? - ...hmmm...vet inte är ju glad nu så :D
92. Vill du helst göra nu? - Äta middag, HUNGRIG
93. Önskar du att du slapp göra? - Läxorna :(
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Har inte tänkt på det fyller ju år i agusti :)
96. Längtar du till? - Sommaren! och Melodifestivalen :D
97. Tycker du om dina betyg? - ja dom är väl  braa :)
98. Ångrar du i ditt liv? - Aldrig
99. Är det bästa som hänt dig? - Min familj, mina vänner ..jaa mitt liv helt enkelt :D 
100. Hur mycket är klockan? - 17.16
Jaa nu var det väl inte så mke mer, herrrå // Alle
P.S. sorry att jag inte har skrivit på läng :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0