Disikerat en bläckfisk :O

Tjenare, tjenare!
Idag på NO-lektionen så fick vi disikera en bläckfisk!!!! Haha, det var typ kul! xD Men den var skit slajmig! Och jag tror att jag tvättade händerna typ 10 gånger men jag luktade ändå fisk!!!!
Förutom att vi har disikerat bläckfiskar så har det väl inte varit så mke roliga lektioner...Fast på spanskan så somnade Robin typ!!! Hahaha, det var skit kul! Fast lärarn sa inte till han! :-O
På rasterna har vi... jaa, man kan inte direkt säga att vi har gjort så mke xD Vi brukar spela kort, men vi har inte gjort det på hela dan. Om vi inte spelar kort så snackar vi och tittar på typ alla som är i caféterian. Det kanske låter konstigt, men vi ger en del "smeknamn", EX. en kille han matchade sina kläder typ hela tiden, asså kläde, yytterkläder, väska typ allt!! Så han fick heta "matcharkillen" xD Men nu har han slutat matcha :( En annan kille hade blont överhår så vi kallade han...det var nånting med blond..elr nått sånt, men nu har han färgat håret så han har inte blont överhår längre! Men vi kan inte ge dom nya smeknamn för det blir jätte konstigt xD
Vi har gett ett smeknamn åt en till kille (vi har gett många smeknamn, men typ bara en tjej :S )också, men han skriver jag inte om. Jag o Marre tycker att han är RÅ snygg xD
Jag tror Emmelie också tycker det, men hon erkänner det inte!! :P  Hon tycker att det är skit kul att säga till när han kommer för att vi alltid kollar dit då, men jag tror hon också tycker att han e snygg!!! :P haha.
Emma har fortfarande inte blivit frisk! Hon e fortfarande sjuk! Ända sen skolan började om nu efter lovet har hon inte varit på skolan en enda dag...
Men nu måste jag återgå till att...hehe, lyssna på some music xD
//Alle


Kommentarer
Postat av: Emmelie

nähä!! XD han är ju kokko

2009-01-15 @ 20:07:54
Postat av: Emmelie

nähä!! XD han är ju kokko

2009-01-15 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0