9 januari

Hej alla glada..eller ska jag säga trötta?? Nä kanske inte, klockan är bara 23:36 men jag är då ändå trött, för att nu är jag  ju van att gå och lägga mej tidigare och kliva upp betydligt tidigare! Jag, mamma, rasmus och christian hra sett "Letś dance". Jag gillar det programmet!!! :D
Efter det så började vi se en film på TV men jag blev så trött så jag sommnade nästan i soffan och då sa mamma åt mej att gå och lägga mej. Men jag vet inte om dom har gått och lagt sej för mamma skulle komma in och säga god natt men hon har inte kommit än..men dom kanske har lagt sej för jag hörde att Liam var vaken. På tal om Lim, han har lärt sej att säga ett nytt ord: Gurka!! xD Fast det kanske låter mer som: Gukka <3, men han är såååååååååååååååååååååå  söööööööt!!!! Jag älskar honom verkligen så mycket!
Nä, nu ska jag försöka sova:D ZzZzZzZz... hihi
God natt , Sweet Dreams <3
// Kraam Alle
P.S. bjuder på en Lady Gaga låt :) 

Och lägger nog in några bilder som jag har tagigt med mobilen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0