25 januari

Hejj :)
Jag har just kommit hem från 3 roliga basket matcher :D Jag steg upp 07.20.
Första matchen förlorade vi med...typ 4poäng eller nåt sånt, men dom var hel konstiga! Dom knuffades, tacklades och typ svor hela tiden! Andra matchen vann vi typ egentligen! Men dom som höll räkningen (dom som tacklade och så) räknade inte med alla våra poäng! Tror du jag blev nå förbannad?! Dom fuskka så hårt, och dom var inte ens med och spelade.
Den tredje matchen vann vi med 52p-12p! Yeei :) När vi spelade den sista matchen så fick jag en tjejs fingrar i mitt öga! Oskönt men jag fortsatte ändå :)

Igå så fyllde min mormor år så vid två-halv tre tiden åkte vi tll mormor och morfar och fikade. Vid fem tiden så sa vi att vi var tvungna att åka för vi skulle på middag. Men egentligen så åkte vi  hem och lämnade Liam hemma hos oss med hans farmor sen for vi till bowlingkompaniet och träffade mormor och morfar och några fler där. Vi bowlade(disco bowling) i ca en och en halv timme sen åt vi pizza :D Dom vuxna satt ju där inne och pratade hela tiden så jag och rasmus gick ut och spelade air hockey, flipper spel och det här bilspelet :) Det var jätteroligt. Då menar jag allt inte bara spelen utan hela dagen :) (lite bilder från dagen:)
  disco bowlingen  flipperspelet   bilspelet :)
Hej Då
// Alle
P.S. jag har också sett wild child, den var skit braa, tycker jag då (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0