Vi smäääääälte xD Mohahaha! <3<3<3

Hejsan alla GLADA!! :D (skriver samma inlägg som på www.fjuttarna.blogg.se)
ONSDAG:
Jag måste ba skriva en sak om igår xD Jag och Marre totalt SMÄLTE!!! Jag kan tuvär inte säga varför men....jag kan skriva vad som var den bästa meningen igår Onsdag 4 februari 2009 xD
- Asså ni har börjat...<3<3<3<3
Så löd meningen, och vi smälte inte direkt för att vi började lektionen xD Men jag kan inte skriva vrf, HEMLIGT, mohahah XD
TORSDAG:
Jaa, idag när jag vaknade så kollade jag ut genom fönstret och hoppades på att all snö skulle va borta och solen sken...NÄ men självklart var det ju en JÄVLIGT stor snöstorm :(:(:(:( Inte kul :(
Det roligaste på skolan idag var nog...HÅLTIMMEN OFC!!! Först satt jag, emma och marre och lyssnade på musik men det var typ BORING! Så vi såg ett biljarbord som var ledigt så jag och emma började spela. Sen började det komma mer, och mer folk, haha jag kan itne säga att jag är  KUNG på biljard  direkt xD Men, jag VANN mot Emma!! :D Mohahha ;)
Sen typ kom Emmelie <3 :) Då lät jag marre ta över biljarden så jag kunde snacka me Emmelie och kolla på en annan persn ;););););) Haha skojja inte xD
Men så jag tog den här blåa kritan till köerna till biljarden och typ gjorde Emmelie blå på halsen och lite i ansiktet :D Men självklart fick jag igen för det ;) Vi typ sparng och jagade varann i hela caféterian xD Men kul var det ;)
Sen så såg vi rasmus (i min klass), och han hade godis!!!! Jag fick faktiskt godis :D Och marre och emma :( hehhe.
Men typ många som han typ inte känner kom typoch ba- Hej kan jag få en godis?? Plz
haha. Sen innan lektionen börja så fick vi fyra godisar var + att han hällde ut några på biljard bordet, men jag var typ snabbast så jag tog hela handen och svepte den över bordet och fick alla utom två, alltså tog marre och emma en var xD Mohhaa, jag är typ ond xD..Ja sen kom pappa <3 o hämta mej och rasmus :):):):) Hann inte vara hemma länge innan jag  skulle fara iväg igen, på träningen dådå :) Z:as mamma skulle skjutsa oss dit, men det var ju snöstorm så det  var AS AS AS AS mycket snö, så hon kunde inte backa ut från parkeringen xD Så jag, Z och Fanny stod och försökte knuffa på bilen...det gick inte så bra XD Men sen gick det förbi en man som hjälpte oss så vi kom till träningen iallafall :)
Men nu ska jag återgå till att lyssna på musik och snacka med polare på MSN och mojsa lite med familjen senare  :D <3<3<3<3 Hihi, imorgon är vi lediga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3 YESYESYESYES! Vi är lediga fredag, lördag (OFC), söndag OCH måndag :D:D:D:D:D YESYESYESYES!!!! Haha'
Byebye :D
//KRaaaaam Alle<3<3<3 Även kallad alle-kalle av emmelie tydligen...... ;)

Kommentarer
Postat av: dina

hej, ojj tur att ni fick er loss!!!

2009-02-05 @ 21:24:52
URL: http://dinaluu.blogg.se/
Postat av: Dina

jag vet tack! <3<3<3<3<3

2009-02-07 @ 16:57:55
URL: http://dinaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0