Storm!

Hej! Det är värsta snöstormen ute.
Det är inte kul,
när jag skulle till skolan i morse så åkte jag bil såklart,
och på väg till garaget så blåste jag i väg som ett papper kändes det som.
Men det gjorde jag ju inte det bara kändes så.
Men när jag kom fram till skolan så ringde det in och sen på den första rasten fick vi vara inne men på lunchen var vi tvungna att vara ute,
det var iskallt.
 hej då




                    Kram Z♥                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Alle

Jaa haha och sen fastnade vi ju med bilen på väg till träningen xD

(www.fjuttarna.blogg.se)

2009-02-05 @ 20:46:06
URL: http://girlfriendz.blogg.se/
Postat av: Alle

Jaa haha och sen fastnade vi ju med bilen på väg till träningen xD

(www.fjuttarna.blogg.se)

2009-02-05 @ 20:46:56
URL: http://girlfriendz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0