Staaan <3

Hejsan alla ni :)
Idag efter skolan bestämde jag och Emma att vi skulle fara på stan för att Emmelie hade köpt en jätte snygg tröja (en "kill" tröja) och honsa att den fanns i andra färger så jag vill kolla på den. Och när Marre fick veta det så ville hon också följa :) Så vi skulle ta bussen in till stan :) Alla vi hoppade på på olika busshållplatser, först Marre sen jag..men sen satt Emma på fel ställa,för den åkte inte åt det hållet så medans jag o Marre satt på bussen in till stan så missade Emma bussen xD Men vi skickade ett SMS ochskrev att hon skulle ta näste buss. Jag & Marre gick förs till H&M och hittade skit snygga tröjor där men vi ville först gå och kolla på den där som Emmelie hade, så vi gick till Cubus. Vi hittade den men den kosta typ .... 250 nästan eller nåt sånt. Så vi gick till några andra affärer och då mötte vi Emma :) Sen gick vi tillbaka till H&M och kollade på dom där tröjorna vi kollade på först, jag och Marre prövade varsin, lika dana fast olika färger :)
Båda i storlek XL, men den var skit snygg + skön! Och den kostade bara typ 198kr. Men Marre hade inte råd med sin, fast då kom jag och Emma på att vi inte hade köpt någon födelsedags present till henne så då köpte vi den tillsamans till henne! Hon blev väldigt glad :D Så här ser den ut:
Jag var tvungen att vika in ärmarna på tröjan för att hela skulle synas xD
Fast min är gul och Marres är grön :) Vi träffade också Malin, Fanny, Lisa och Dina.
Men nu måste jag kila :)
// Alle<3<3 

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha, o jag som trodde ni köpte den som en skämtgrej då den var så stor, hahaha! Nu måste jag ju få se den på :)



Kramiz!

2009-02-02 @ 21:11:51
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: feffe

jag vet :)

2009-02-05 @ 20:01:12
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0