Omoget?? :D

Hejsan först av allt har jag gjort ett litet test:
 
Men jaja.. nu över till dagen...
Jaa, har kanske inte så jätte mycket att skriva om...eller jo xD När jag, emma och marre satt i caféterian så stod Simon (en kille i Emmelies klass, och nej jag känner han inte) där olika klasser säljer fika och då kom Erik och en av hans kompisar och drog ner byxerna på simon, hela vägen ner till fötterna o han börja skrika och dra upp byxorna! Asså serriöst han skriker som en tjej!!! ;) Efter Simon hade dragit upp byxerna så började han dra i Eriks byxor fast, dom for inte ner till fötterna ;D (A) O jag ba: - Haha, så omoget.. O efter typ 2 sekunder så sa jag:- Fast i för sej så var det ju ganska kul, och då började vi gapskratta xDxDxD Och idag hade han ingen mössa då är han X-TRA SNYGG!!! Ahh...hans hår ä så jävla snyggt xDxDxD ;P

På fredag kanske jag ska göra slingor eller en slinga på ena sidan :) Isåfall lägger jag ut nån bild :)
Kraaaaaam // Alle<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0