Okej då!

Okej då, jag lägger in bilderna nu :) För jag kan inte fara och spela matcherna än för mamma sover. Hon är jätte trött, hon, christian och liam har varit i stockholm och i rom på en vecka !! (dom var bara i rom några timmar :S) Men jag ville ju följa med!! :( Haha nä det gör ju inget :) Men iallafall här kommer bilderna: (dom är ju inte så tydliga ;) )
Före jag har gjort slingor.
Hjälp hoppas det blir bra;)
Den här tog jag igår kväll men man kanske inte ser så bra så jag tog några fler ;)
På sidan  mer på luggen men det syns mest uppe på
huvet så  jag tog en bild där med ;) Hahaha ;)
Blev det fint?? Eller ser ni ens det på bilderna?? Man ser inte så bra på dom där bilderna menmen...
Håll tummarna för att vi vinner matcherna!! :)
// Kraaaam Alle<3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nice Nice Nice^^

2009-02-21 @ 13:37:02
URL: http://fjuttarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Fint :D

2009-02-27 @ 18:55:26
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0