Night Flight???????

På fredag är det "night flight". Det är disco, rockband, mekanisk tjur m.m. Om man köper biljetterna nu iförväg (man kan köpa på skolan) så kostar det 60:- annars kostar det 80:- . Emma och Marre har redan köpt biljetter. Och om jag ska med så ska jag köpa tillsamans med Emmelie imorrn. Men jag vet inte om jag ska far :S När jag är på skolan tänker jag:
-Men jag far!! Det kommer ju typ att bli kul :D
Men så fort jag kommer hem så blir tankarna:
- Nä men jag far inte..!
HJÄLP MEJ!!! HUR SKA JAG GÖRA?!?!?!
Marre, Emma och Emmelie vill ju såklart att jag ska dit:) Och pappa tycker att jag ska fara, men jag vet inte än :S Åh  herregud! Jag vill inte ha det såhär :(:(:( (med dom dumma tankarna alltså ;) )

I söndags såg jag, mamma, rasse och christian " The Eye", den var faktiskt braaa :D:D:D:D:D

//Alle<3
HELP ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0