Genrep för melodifestivalen :D <3

 Hejsan! Länge sen jag skrev nu :S Men nu blir det nog kanske inte heller ett sånt långt inlägg, jag ska iväg sen och se genrepet för melodifestivlen, live alltså xD :D:D:D:D:D:D:D Och efter det ska jag typ till pappa :)
Jag måste bara  säga att den bästa skoldagen är TORSDAGAR :D För då har vi håååååål :D <3 Igår på hålet var det as kuligt ;) Jag och emma spelade biljard och det var hennes tur och då sköt hon sen var det ju min tur så hon la köön på bordet och just när jag tog den så kom Erik och tog i den också ;) Så vi började båda dra i köön xD Men jag vann så jag var ju bäst xD Hihi (A) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Men nu måste jag börja göra mej klar :D
Herrrrrå :)
// Kraaaam Alle<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0