Fy Fan Så Kul Det Var!!!

Hejj, fy fan såkul night flight var!!!! Det var från 19.00-01.00 :D
Jag var med emmelie, emma,linnea och marre :) Det var skit kul. Det fanns så här hair styling så vi gick dit och då tuperade dom håret på mej, emmelie och linnea, lockade håret på emma, men marre tyckte att det skulle ta så lång tid så hon gjorde inget me håret. Sen fick vi också ansiks målningar :) Vi körde boomfighting (man sitter som på en mjuk stock, har på sej en mjuk hjälm och två JÄTTE stora handskar och ska försöka slå ner varann) och sumobrottning också, då skulle man ta på sej sumo dräkter, det var AS kul, men dom var verkligen tunga!!: P Och självklart så var vi ju inne där själva discot var. Vi spelade biljard, lyssnade på ett band som spelade,kollade lite grann när dom spelade innebandy och kollade på när folk red på den mekansika tjuren. jag vågade inte xD Vi sjöng också singstar :D
Vi träffade några killar där som marre kännnnde eller hon brukar SMSa med dom. Jag kan ba namnet på två av dom, Tåbbe och Ludde :) När Linnea och Emmelie skulle sjunga sinstar först så såg jag bara typ 4-5 killar som satt och kollade på oss sen sa ena (det var ludde): Är det du marre?? Och jag typ ba, Vaaa?? Sen typ följde dom efter oss ibland xD Haha,sen träffa vi dom lite senare också då sa ludde: Vi ska o dansa kan inte ni också göra det? Marre ba: Näee..
han ba: Asså kom igen ni är 5 pers och ingen dansar!!  Jag ba: Haha. näe XDXDXDXD
Sen så gjorde vi en annan sak men det vill jag inte skriva om ;)
Men vid typ halv 11 så blev emmelie jätte trött, och ville typ åka hem, men jag,marre och emma ville ju inte det så vi typ ba, snälla, stanna kvar!!!! SNÄLLA!! Sen tortera vi typ henne med massa asker så att hon skulle bli piggare,hon såg verkligen inte pigg ut!!!!!!!!!!!!!!! Linnea for hem kl:11 för hon skulle upp tidigt nästa morron och fara till ume och tävla :)
Lite bilder:
                          
Bild1. Emma och Emmelie kör boomfighting :D
2,3,4 och 5. Disco bilder.
6.  Marre och Linnea väntar på biljarbordet.
7. Emma och Emmelie
8. Emma får håret stylat.
9. Emmas hår klart.
10. Emmelie får håret sylat.
11. Marre och Emma kollar när emmelie och linnea sjunger singstar.
12. Emmelies hår färdistylat.
13. Isak, en kille i vår klass. Han egentligen jätte krulligt hår men han fick 30 spänn om han gick till hairsylingen o plattade håret. Han blev ju fan cooolare då ;)
14. Jag och Emmelie.
15. När håren är sylade och ansikterna målade.
16. Ingen var berädd när jag skulle ta kortet :P
17. Jag och Emmelie igen, snygg min emmelie :P
18.  Jag, Emma och Linnea.
19. Linnea får håret sylat.
20.  Linnea och Emmelie sjunger Singstar.
21. Linneas hår klart
22. Marre vänta på att linneas hår ska bli klart.
23. Nån rider på den mekansika tjuren.
24,25. Mitt hår färdistylat.
26. POSE!! Emma syns typ inte:S
27. Sumo-Alle :P
28. Sumo- Emmelie :P
HELTKLART VÄRT ATT FARA PÅ!!
KRaaaaam Alle<3<3<3

Kommentarer
Postat av: FeeeeFFFFFFfffFFFEeEEEeeee :)

hahahaha jag ville oxå dit och kolla snygg kille (A)

2009-03-01 @ 22:08:20
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/
Postat av: Dina

BÖRJAT BLOGGA IGEN! :D <3

2009-03-02 @ 13:48:06
URL: http://dinaluu.blogg.se/
Postat av: FeeeeFFFFFFfffFFFEeEEEeeee :)

ihihihh tack :)

2009-03-02 @ 15:47:56
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/
Postat av: FeeeeFFFFFFfffFFFEeEEEeeee :)

dom mobba mej :(

2009-03-02 @ 22:26:00
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/
Postat av: Malin

Såg ut att vara kul :D

2009-03-03 @ 12:02:58
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du är utmanad!

Läs på min blogg så förstår du mer :)

2009-03-03 @ 12:10:39
URL: http://fannylovbom.blogg.se/
Postat av: Dina

haha, tack (L) :]

2009-03-03 @ 18:32:26
URL: http://dinaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0