fredag, lördag och söndag.

Fredag:
I fredags så var ju jag på genrepet för melodifestivalen med, mamma, christian, mormor,morfar, simone, salome, pär, aida och alex. Det var jätte bra och roligt!!! Mina favoriter var H.E.A.T och Måns :D Så jag lägger in dom låtarna :) :
Måns Zelmerlöw- Hope & Glory
  
                                      H.E.A.T - 1000 miles

 
Lördag:
Igår så var det ju alla <3 dag så jag vaknade vid ungefär halv tio och då gick jag ner. När jag kom ner så var pappa i full gång med att göra hjärtformade småplättar :D Det var jätte gott! Sen lite senare skjutsade pappa och pia mej till nordanå för vi hade två matcher :) Men vi förlorade båda två :( Men dom hade tränat mycket längre än oss och dessutom gick dom i årskurs 7-9 och vårat lag är 6-7. Men i andra matchen så fuskade dom faktiskt typ mke!! Dom tog in en till tjej som var ännu bättre (vi spelade mot samma lag) + två killar som gick i 9 eller första året i gymnasiet!! Men kul var det!! :D
Men glaaad alla hjärtans dag i efterskott allihopa ;)
 
Idag, söndag:
SÅ har jag inte gjort så mycket faktiskt. Såg film på TV i morse sen nu har jag kollat igenom lite kort på mamma och pappa när som var utomlans tillsammans för länge sen :) Jag gillar att kolla på dom för när jag ser dom tillsammans och ser ut att ha så roligt tillsammans på bilderna blir jag också glad :D
//Kraaaam Alle<3

Kommentarer
Postat av: felicia:)

hahahah ballt B-)

2009-02-15 @ 19:54:25
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/
Postat av: felicia:)

sv: HAHAHAHH oj. dom är ju typ dina småsyskon. men alex, han tål ju typ allt :p

2009-02-15 @ 23:06:44
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0