Foten..Aj!!

Hejhej :)
Nu har jag varit och spelat matcherna :D Eller för ganska länge sen dådå ;) Vi vann typ alla :D (A)
Men i första matchen jag spelade så tvärstannade jag eler nåt sånt och stukade foten :(:(:(:( Bäckman lindade in foten med badage och sen vilade jag resten av den matchen. Men näste match så var jag ute och spelade igen! Det var inte skönt men jag kom ju dit för att spela och inte sitta på bänken!! Men fy fan vad ont det gjorde :( Sen skulle mamma komma och hämta mej, o då skulle vi gå på stan. Min fot var inte lika dålig som när jag spelade. Så hon hämtade mej, men jag fick inte på den högra skon eftersom jag hade så ont, så jag satte foten i en plastpåse och knöt åt den. Haha, måste ha sätt ganska fult ut ;P Menmen :) Jag köpte då nya intersport byxor och en intersport tröja följde med, den var sköön ;) Sen köpte jag också två linnen på cubus :) Alla sakerna jag köpte behövde jag :) Och vi fikade också på stan, mums :)
Just nu så gör jag inte mke :) Mamma, christian och Liam är på hockey så jag och rasmus är hemma och latar ;)
 // Kraaam Alle<3

Kommentarer
Postat av: felicia:)

jag kom inte ihåg sidan, men jag kan skicka den till dej sen :)

2009-02-22 @ 19:09:31
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0