8 Februari :)

Hej, nu har det inte skrivits så mycket :-S Menmen, jag har inte hunnit :(
Anyway...
Igår så kom Jenny och Christoffer och hälsade på. Dom åt middag här och såg melodifestivalen med oss + att vi spelade spel och så också(:
Det var inte så mke bra låtar tyckte jag...men en del var ju okeej :) Nä men jag längtar tills melodifestivalen del2, hoppas det är bättre låtar då för då ska jag dit och se :D Eller genrepet, men ändå!! Längtar!!! <3<3

Idag så har jag faktiskt gjort någonting nyttigt ;) Jag har varit på basketträning kl:13.00- 14.30 ungefär :):) Förra helgen och denna helg har vi haft en x-tra träning. Och nu har vi tränat idag (söndag), sen har vi träning på måndag och torsdag, men vi KANSKE ska ha träning på tisdag också!! :S Mycket träning, men det är nog bara tillfälligt, eftersom vi har två matcher på lördag, 14 februari!! Alla hjärtans dag!! :S Jaa, hoppas vi vinner! Då blir alla <3 dag x-tra bra ;)
Men nu ska jag fortsätta se på vänner (.f.r.i.e.n.d.s.) :D:D:D:D:D Jag har nog sett avsnitten 50000 gånger (har sett alla säsonger xD ), men jag får aldrig nog av dom! Skrattar lika mycket varje gång :D :P
//  Kraaaaaam, Alle <3
P.S. Ni som går i samma klass som Z tycker jag att ni ska säga åt henne att blogga mer ;) För det är ju typ ba jag som gör det :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack alle :D

2009-02-09 @ 10:57:55
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: dina

Hejsan joo jag har sagt till liza att blogga mer men honär ju typ aldrig vid datan :)

2009-02-09 @ 14:25:50
URL: http://dinaluu.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ska säga det:)

2009-02-17 @ 19:37:24
URL: http://mathildavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0