Ledig.

Yes vi är lediga Måndag och Tisdag! Och på Onsdag så har jag sovmorgon! Kan det bli bättre?? Ja, kanske det.

Idag har jag:
* Sovit
* Ätit frukost
* Sett på TV
* Läst
* Sett en film med Hampe
* Ätit bullar
* Varit med Z
* Suttit vid datorn
Hehe..
Snart ska jag nog äta middag.

I torsdags på träningen så hade jag inga skor med mej. Vet du hur ont jag fick i fötterna??
Men det var inte det värsta. Emmelie slutade basketen! :(
Hon tyckte att det blev tråkigare..
Men hon är min bästis och jag ska inte säga mer om den saken.
 Självklart så vill vi att hon ska fortsätta men vill hon inte så ska vi inte tvinga henne ju! Hon gör ju som hon vill, jag menar vi är ju fortfarande vänner. Men det var tråkigt att hon sutade för hon var så duktigt och snart ska vi typ fara till Umeå och spela mot 95:or eller 96:or.
We need you Emmelie!
Men vi vill inte att du ska vara där bara för att vi vill det. Du måste ju ha roligt oxå. Det är ju det allting går ut på!
Imorgon är det träning, önskar att Emmelie var med ,men vi överlever :)

Nu ska jag äta.

Herrå

// Alle


Kommentarer
Postat av: feffe:)

HAHAHAHA, hampe är nörd ;)

2008-09-28 @ 18:47:33
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/
Postat av: Anette, Hampes moster

Är han det, så måste han nog va världens sötaste nörd :P

Och helt rätt inställning Sanna; hur mycket man än vill ha med sina vänner i nåt man själv tycker är skoj så är ju meningen faktiskt just att alla ska ha det :)

2008-09-28 @ 20:27:36
Postat av: salome

Morning!

Wow vilken höjdarvecka du har, lyllos dej:)

Själv ska jag snart gömma mej i en stor kartong och sova..fniss

Ha d bäst!

2008-09-29 @ 07:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0