Ögoninflammation & Basket

Heej allihopa!

Igår vaknade jag och då var ögat jätte uppsvullet så jag och min farmor gick till vårdcentralen och kollade upp det. Jag fick en annan kräm som jag ska sätta i ögat. Jag har behanlat i bara en dag och det ser redan bättre ut! Så hoppas att det far bort nu och aldrig kommer tillbaka ;)

I måndags så var det ju basket träning för första ¨gången sen i Juni. Det varr jätte roligt. Men det som var x-tra roligt var att Z och Marre (en av mina bästisar) följde med! Så nu har dom oxå börjat. Och sen träffar jag ju Emmelie där oxå, efter som hon  går i samma basketlag. Emmelie är oxå en av mina bästisar.
Imorgon är det oxå träning och då ska vi dit! Nu gäller det bara att vi ska övertala Emma.basket
Och dessutom är jag ju skit snygg i mina nya basket kläder xD

Vi Hörs
Heej Då

// Alle

Kommentarer
Postat av: runaholmberg

Tack sanna, fin blogg ni har du och din kompis:)

2008-09-03 @ 22:22:07
URL: http://absolutruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0