Ett helt nytt rum

Hejhej allihopa!

I lördags så var jag och Pia och köpte tapeter till mitt rum. Vi ville börja redan då så det gjorde vi. Jag, pappa och Pia bar ut alla mina möbler och började tapetsera. Vi blev klara med tapetseringen sent på kvällen ( vid typ 12 eller nåt sånt.) ,gissa om vi var trötta? Vi bar in min madrass i mitt rum och sen gick vi och la oss.
Nästa dag bar vi in alla möbler och gjorde klart. Vi har inte möblerat om men det ser ut som ett helt NYTT rum! Tycker jag :-)
Ni kanske får se bilder lite bilder på mitt rum nån gång, vem vet? ;-)
Men nu måste jag gå och göra färdigt läxorna :-(

Hej Då

// Kraam Alle

Kommentarer
Postat av: Pippi

Jag blir lika glad varje gång jag passerar ditt rum eller går in och tänder en liten lampa, det blev sååå FIIIINT!! :-)) Kanske jag får sova "över" hos dig någon kväll så kan vi tända en massa ljus o bara vara tjejjer? ;-)



Massor av kramar gumman!

2008-09-10 @ 07:13:16
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Salome

Oj så trevligt, jag skulle oxå vilja ha ett nytt rum, så därför ska vi flytta:)

Fast det blir inte så långt, bara lite närmare jobbet!

2008-09-13 @ 11:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0