Today...

Hello, idag så åt vi ju frukost på skolan men jag och marre var typ inge hungriga...
Men jag åt 2 mackor och drack 2 glas med jucie :)
Marre åt en gurkskiva XD Men hon hade redan ätit frukost hemma :)
Emma var typ ganska hungrig men hon hade inte ätit frukost ;)
När vi satt och åt frukost så satt Robin och Isac bakom oss och typ peteade på oss! Haha och Robin berättade om sina historier om att igelkottarna kommer att ta över världen och sånt.. Haha, men det är ju typ kul för att det är så knäppa historier ;)

Sen på lektionen så pratade vi om "sömn" eftersom vi har temavecka, men iallafall..Då skulle vi typ ha nån avslappning, men jag, marre, Emma och Robin satt typ och garvade XD Haha, sen började isac också, Mohahaha xD

Sen hade vi idrott, vi körde "mission inpossible" (vet inte om det stavas så), vi ägde ut dom :) Jag och emma var på samma lag :) Marre var inte med inte Robin heller. Inte för att vi brukar vara med Robin direkt men han typ ba kommer fram till oss och snackar..och idag kom både han och Isac.
Men i slutet av idrotten så typ somnade robin på golvet xD Haha det var as kul:) Vi typ garva åt han ;)

Men nu ska jag fortsätta att se:
 
Mohahaa, vi ses  :)

// Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0