Solbacken (A)

Tjenare!!!

Idag så for jag, mamma och Liam till solbacken och kollade på lite grejs :)
Vi kollade på julklappar till Liam. Han sov i vagnen xD
Senare gick vi till ica maxi och åt korv. Kön Var AAAAS lång! Vi stod typ i kö i säker..25-30 minuter!
När jag stod och tog läsk så kom Lisa fram till mej ( www.endastlisa.blogg.se ). Vi pratade bara lite tvärt, sen gick hon.

Sen for vi hem :D
 
Vi kom hem typ 4 och senare typ...nä jag vet inte när ( xD ) så ska vi bort och äta middag hos några kompisar till mamma och Christian. Då kanske jag och Rasse ska ta med vårt guitar hero till wii, (dom har ett wii där) :) Då kan vi spela om vi vill :D

Men nu ska jag gå ner och spela lite innebandy med Liam och Rasse :) Inne

..Hej Då

P.S. jag tycker att den här bilden var "cool" ;)
Det är blommor :)

Men byebye :)

// Alle

Kommentarer
Postat av: Dina

Tack så mek <3



Kram!!!!!

2008-11-16 @ 12:35:50
URL: http://dinaluu.blogg.se/
Postat av: Fanny

Blommor? :O

2008-11-16 @ 22:11:24
URL: http://fannylovbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0