Slutade tidigt...

Hejhej :)
Igår var det fars dag :) Haha, det var jätte kul när vi Pia kom me paketen..Ähh..orkar inte skriva vad vi gjorde men vi som var med tyckte att de var kul iallafall :) Ni vet ju vad jag pratar om ;)

Men idag så såg vårat shema ut så här i skolan:
1. Engelska
2. Hål (Håltimme)
3. SO
4. Lunch
5. SLUTAR!

Jag har faktiskt ingen aning varför vi slutade tidigt ida...eller jag har glömt bort det XD

Håltimmen idag var typ den SÄMSTA håltimmen hitils! Emma hade glömt kortleken hemma och då hade vi ju ingen kortlek! Det var så boooooooring!
Men då frågade vi Anton för han brukar också ha med sej en kortlek, men då hade han också den hemma!
Men då var Anton så knäpp så han gick/cyklade till coop och köpte en kortlek! Han är så himmla knäpp! Men vi hade ju iallafall en kortlek ;)
Men nu måste jag gå och kolla vad som finns i frysen :-S Jag ska tydligen välja middag...
Ja föresten, det är ju träning idag :) Längtar ;)
Haha, men herrå :)

// Alle

P.S. Z har pratat om att kanske göra en egen blogg..men vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0