Skogen :)

Tjollahopp :)

Idag så hade vi yoga (eftersom vi har temavecka), det var typ kul XD Fast jag fick inte vara med nån jag riktigt "känner" du vet..typ marre eller emma, men det gick bra ändå :)
Sen efter det så hade vi massage. Jag skulle börja få massage. Då sa lärarn att Isac skulle ställa sej bakom mej men då blev den andre Isak själv så då fick vi vara 3st! Haha Isac och Isak ;)
Sen sista lektionen så gick vi upp till "skolskogen". Det var as kallt :( Men det gick bra ändå :) Mohaha. Jag, Marre, Emma, Isac och Robin satt  tillsammans och trängdes ;) Haha, sen kom Oskar bakifrån och "muggade" mej ; ) (Mugga=Ta en plastmugg och tryck den mot ens huvud så att den mosas XD ). Men sen började alla "mugga" varandra :) Jag kom på ordet XD
Haha, men nu ska jag gå ner och myyyyyyyysa med mamma, christian och Liam :)
Hej Då Kanske ses imorogon :)
// Alle

YOGA ;)


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken spännande och lärorik vecka du haft! :)



Hoppas du lärde dig några braiga massagemoves, då kan du få massera mig den kommande veckan ;)



Ses i kväll, Kraaaaam!!

2008-11-07 @ 08:32:36
URL: http://www.mysigt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0