I´m back!

Hello :)
Nu har jag kommit hem från träningen :) Det var ganska jobbigt för jag hade ont i magen och på sidan av benet när jag sprang + ont i halsen!
Vår tränare var sjuk så vi hade en tjej som tränade oss, men hon var mycket hårdare än han! Vi skulle springa idioten men när man kom till ställerna skulle man t ex göra situps, armhäningar och nått som jag inte vet vad man ska kalla det xD
Sen skulle vi spela match. Och  nu har jag kommit hem, duschat, fikat lite och suttit och fått massage från en massage dyna som man sätter på en stol :D Det är jätte skönt! Men det är x-tra skönt för mej för jag har problem me min rygg och min nacke :( Jag har nästan alltid ont!! Men snart ska jag gå ner och ta nån mer macka och sätta mej åter igen på
"massage dynan" :D

Idag på skolan så lärarna att vi inte skulle äta frukost hemma imorgon. Ni kanske tycker att det låter väldigt knäppt, jag menar varför skulle vi inte få äta frukost hemma?! Nä men det är för att vi har ju temavecka och håller på med "hälsa" och då ska vi tydligen äta frukost på skolan.. :) Men det är bara imorgon :) På sista lektionen idag så pratade vi om frukost vad man åt och sånt, så imorgon så ska vi äta frukost på skolan. Men jag kommer ändå att äta lite innan skolan, för jag åker ju buss till skolan och jag kommer att vara jätte hungrig på morgon! Jag vaknar ju 06.20 och ibland 06.30 på morgonen här för att hinna äta frukost, bädda sängen, klä på sej och hinna gå till bussen.
 
Men nu ska jag gå och fika och få massage :)
Hej Då och God Natt ;)

// Alle

P.S.
Jag kommer säkert att somna ganska fort idag  :)
Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Ååh vad skönt det lät med en massagedyna... Är det en sån som Patrik har på sitt jobb? Tror nästan jag ska önska mig en sån i julklapp av pappa :-))



Hoppas du får en bra dag i skolan!



Kraaaam!!



2008-11-04 @ 07:51:56
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: feffeLUL

massage, så skönt (A)

2008-11-04 @ 20:47:30
URL: http://feliciagilargllass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0