"Handbad"

Hejsan alla solstrålar :)

Nu har jag kommit hem från tränignen :) Det var jätte kul :) 2 killar från -94:nas lag spelade med oss :) De var kul, men nu har jag ont i fötterna och i armarna :(
Men jaja, sen har jag dushat, pluggat lite och gjort ettt "handbad". Om man har TORRA händer ska man göra det här. Läste det i en tidning: Ta en skål med ljummet vatten i och häll ner några droppar olivolja. Sitt med händerna i skålen i ungefär 5 minuter, låt sen händerna lufttorka. När händernaa har torkat tar du bara papper och torkar bort oljan :D
Jag gjorde det igår också :) Men jag har väldigt torra händer så nu ska jag göra det några gånger i veckan. :D
Nu sitter jag framför datorn, ser vänner och dricker o´boy och äter en macka :D

På gympan idag så hade vi "redskapsövningar". Man skulle träna på att t ex gå upp i brygga, stå på händer mot en vägg, trampet hoppning över en plint, balansgång (baklänges också :O ) hjula och snurra med ringarna + massor med mer saker. Men när vi höll på med ringarna så gjorde jag först att man hade armarna raka och att fötterna pekade rakt upp i luften, sen her man ner fötterna bakåt och sen håller man kvar armarna så och hoppar framåt :D Kul, men jag fick ont i armarna, kändes ungefär som träningsvärk xD

Men nu ska jag draa
Tjingeling ;)

// Alle

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för att du frågade, men jag kan fortfarande inte bestämma mig. Om jag börjar nu så kommer alla att vara mycket bättre än mig och jag kommerbara att sumpa hela laget!

2008-11-18 @ 18:49:46
URL: http://fannylovbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0