Middag hos-Jenny och Christoffer :)

Tjenaretjenare!

Igår var vi ju hos Jenny och Christoffer (kompisarna till mamma o christian). vi åt middag (tacos), pratade, sen satte Jenny på en film men jag såg inte så mke för Liam och holly (Holly är deras barn, samma ålder som Liam) kom jämt och klängde på mej och ville leka :S Haha :D
Men vi satt på TV:n istället.
Vi åt lite godis och drack läsk och sånt, men sen ville Rasse gå hem så då gjorde han det . Men mamma och Jenny satt på en film åt mej (barnen hade gått och lagt sej xD), så jag såg den. Medans jag såg filmen så åt jag starka ostkrogar, drack läsk och mös med deras katt :) Den ä jätte gullig! Kolla:
 
Söt va??

Jo föresten så har jag ju lärt mej att sticka också  :D Ungefär så här långt har jag kommmit:
Fast lite längre. Jag håller också på att brodera :) En grj till Liam :D (A)
Men nu ska j ag gå ner en stund :)

Hej Då :D
// Alle

Kommentarer
Postat av: feffeeee,

haha jag vet, vänner är rå bra :D

2008-11-17 @ 21:15:44
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0