27 november

Hejsan alla solstrålar :)

I tisdags (tror jag) så fick vi veta hur det gick på spanska provet :) Det gick bra :D Men vvar tvungen att ha max 51p. för att bli godkänd, och 88p. var max poängen :) Jag fick 82p.

 Jag e faktiskt nöjd :) Men jag såg ett stort fel jag hade gjort. Man skulle skriva "ett rött hus" (på spanska) men jag skrev tydligen "ett litet hus" :S Haha, nä men det gjorde inget :)
Igår (onsdags) så hade vi engelska prov, idag hade vi biologi prov, på fredag nästa vecka har vi ett till matte prov och den 11/12 har vi ett till fysik prov :(
Det är så himmla MYCKET !!!!
Jag orkar inte :( Jo det gör jag ;) Men jag blir bara så less ..

Idag när vi hade hål så satt jag o Emma i cafeterian och spelade kort. (Marre hade satt sej me några andra för att spela ett annat kortspel, typ) Men sen kom Emmelie och satte sej med oss, för en annan kompis (till henne) satt sej på hennes plats, hon blev typ "dissad", me hon va inte sur :)
Men vi spelade  "pumpen" och den som förlorade fick titta på när dom andra två spelade "stress". Vi hade as kul :D Vi var JÄTTE högljuda! Vi typ skrek xD Men det var as kul :D
Emmelie fick Emmas hår i ansiktet och hon ba: -Jag fick ditt hår i ansiktet.
Då sa ja: -Haha, in your face xD
Sen började vi typ säga så hela tiden och gjorde en rörelse med handen :) Det var AS kul :) Men sen började fysiken  :(
De var inge kul :(
Och direkt efter fysiken hade vi matte! Det är ju nästan samma sak ju! Nää trååååååkigt.

Sen efter skolan så haed vi ju träning. Z kom inte för hon har ju stukat foten och har feber. Men jag, Marre o Emma for dit :) Fanny var också där :D
Hon skulle komma förra gången men hon blandade ihop tiderna så hon kom en timme senare :S Så då for hon typ igen. Men idag kom hon :D Men nu har vi sagt tiderna om träningen igen så nu tror jag att hon kmr ihåg dom :)


Vi har också julpyntat :D Vi satte först upp julgranen :)
Vi började tidigare eftersom vi e hos mamma första advent. 


Men nu ska jag gå. Ska mysa lite me pappa, Pia och farmor :) Imorgon far jag ju  till mamma :)

Men sov gott och dröm sött xD

// Alle

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe tack :)

2008-11-28 @ 16:56:18
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Liza det är Ida

2008-11-29 @ 17:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0