Finland

Heej allihopa!

Jag (Alle) och Z har inte varit med varandra nu på ett litet tag så vi har inte kunnat skriva mycket tillsammans. Men snart ska vi vara med varandra! Det vet jag! Men tills dess så skriver jag lite då och då. Men det är ju såklart roligare att skriva med Z!!!!!!!

På Tisdag far jag, min mamma, min storebror, min lillebror och min låssas pappa till Finland! Jag tror att det blir jätte KUL! Första natten sover vi i tält och sen nästa dag så tar vi in på hotell i Finland.

Vi ses väl!

Hej Då!

// Alle

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att ni har en egen blogg!!!! Nu kommer jag kolla in här så ofta jag bara kan :-)

Ja visst ska vi ha kul nu när vi åker?!!! Längtar att få mysa med heeeela familjen.



Kramizar! Älskar dig hjärtat :-)

2008-07-17 @ 00:22:44
Postat av: Greger

Kul med egen Blogg......MOGET!!!

Ska försöka att titta in på en kaffe någon dag.

Har ni butterbulla på hyllan?

Se till att ni får många besökare till eran blogg. Sen kan jag sälja den åt er och tjäna en massa pengar. Då kan vi köpa en massa hubbabubbapaket.

Sov gott.

Puss o kram

2008-07-17 @ 00:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0