Umeå :D

Tjenareee allihopa!

Igår Lördag 20 december for vi till Ume och spelade basket! Det var AS KUL!
När vi kom dit så bytte vi om till matchkläder och sen gick vi ut och skulle skriva poäng och hålla tid till ett kill-lag som spelade. Efter det så värmde vi upp och spelade vår första match. Dom var jätte korta och envisa! Men, vi vann ju(såklart xD ) Efter det så åt jag varmkorv  med Pia och Alex. Lite senare så spelade vi vå andra match, dom  avr längre xD, den vann vi ju också, såklart xD.
Efter den matchen så bäställde vi pizza!! Mums.. Fast dom hann inte bli klara innan vi skulle spela sista matchen, så just innan vi skulle spela vår sista match så kom pizzorna! Men sån tur var vann vi juden matchen också!!! Vi blev AS GLADA! Så efter den sista matchen fick vi äntligen njuta av våra "seger pizzor"!!
Efter vi hade ätit pizzorna så for jag, Pia och Alex till Marta( tror jag att hon hette...). Vi fikade lite där och kollade på lite bilder från pappa och Pias bröllop på den bärbara datorn vi hade med oss.
Och efter et så for vi ju såklart hem :) Nä, men den dagen var jätte rolig! Och Bäckman sa att jag nog skulle få min baskettröja innan nyår, marre och dom andra som hade beställt fick sina på bussen! Men det hade tydligen blivit nått fel med minn beställning elr nått sånt..Men det tycker jag var fuskigt!!!! :(
  Det var bara några bilder som jag tog med min mobil. Dom andra som vi tog med kameran går inte att lägga in.. :(
Nu är det bara kvar 3 dagar till julafton :D Yeeeei (:
// Alle

P.S. Jag hade faktiskt kul på julshowen.. :P Några bilder från julshowen o discot och allt det där, fast dom är tagna med min mobil:
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst var det kul i Umeå! Trots att vi fick stiga upp tidig & var trötta innan dagen var slut så var det super roligt att se dig spela, lägga bollen i korgen och VINNA!!!!! :))



Nu tror jag att pappa e klar med julklappsinslagningen så nu kan vi nog hugga papperet :)

2008-12-22 @ 21:03:55
Postat av: Pia

Mitt namn försvann visst =)

2008-12-22 @ 21:05:09
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Slome

En riktigt God och mysig Jul önskar jag dej!

Tomtekram Salome

2008-12-24 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0