Tester

Jag såg på Feffes blogg (http://www.feliciagillarglass.blogg.se/) att hon har gjort några test så jag gjorde också några:
Emotest- Jag är 0% emo :D
Vilken superhjälte är du?- Stålmannen  xD
Hur ond är du?- Jag är 12% ond :D
Reflextest: Mitt snabbaste var 0.25 sekunder :D
Om du vill göra någrs tester gå in på: www.testportalen.se

Så, i Onsdag var det ju julafton!! Jag  hade JÄTTE KUUL!!!!
Jag fick:
Underkläder
Pyjamas
Guitar hero
Guitar hero world tour
Lips
Bad grejer
En scrapbook (eller vad det nu hette) :D
"Pärl låda", man kan göra örhängen, armband, mobilsmycken och sånt :D
Pengar
En premination på tidningen Julia
Pyssel grejer
Och säker måcket fler saker..Men just nu har jag fått hjärnsläpp xD Men det där fick vi hos pappa, imorgon så ska vi ha lilla julafton här hos mamma :)
GOD JUL FÖRESTEN!

Idag väckte pappa oss (mej och Rasmus) klockan 10.00. Då åt vi frukost, såg på TV och sen gjorde vi i ordning på våra rum och sen skjutsade pappa oss till mamma. Så vi var framme ungefär 11.30.
När vi kom till mamma så kom: Vår morbror, mormor, morfar, Pär, Salome, Simone, Simones kille, Alex, Aida och Micke..Hoppas att jag inte har glömt någon nu.. xD Mobbe fyller år idag eller så var det typ igår..Men han fyller 30 år så vi ska fira honom idag då :D
Men iallafall, när dom kom så tog alla på sej skidor och ställde upp sej vid "startlinjen" som vi hade gjort och sen började dom åka! Haha det såg jätte roligt ut! Jag åkte inte för jag skulle hjälpa mamma. Nu ska allihopa fara och se Hockey, utom jag och Rasmus, vi ska vara hemma.
Men nu har dom farit till hockeyn så nu ska jag ta o passa på att spela lite The sims där nere ;)
Ses!
// Alle

Kommentarer
Postat av: feffe

haha men jag gillar inte dom xD

2008-12-26 @ 21:47:25
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0