Sjuk- Magsjuka

Okeej, det blev ingen Lucia Street Cup. Allting blev bara skit(det här är lie komplicerat)! Marre skulle tydligen inte dit för hennes knä hade tydligen "pajat" och  jag mådde dåligt och jag visste inte om caisa skulle dit och jag hade ingen lust att fara och skrev det i ett sms till emma och sen till Bäckman. Då ringde han och caisa skulle dit men inte emma (för hon fick inte längre..) och han skulle försöka fixa dit Tove (hon går i 6:an). Men jag hade absolut ingen lust att fara dit! Men jag och mamma for dit ändå. När vi kom dit så mådde jag jätte dåligt och jag ville bara åka hem, så vi gick och pratade med bäckman och sen åkte vi hem.
När vi kom hem så mådde jag ännu mer illa, så jag låg på soffan en stund men det blev inte bättre :(
Jag forsökte ta en bit macka men då ropade jag på mamma och sprang in på toaletten och sen spydde jag :(
Mamma sa att jag skulle gå och lägga mej så jag gjorde det, fast jag såg på "vänner" i mitt rum. Efter en stund kom mamma in igen och sa att Rasmus också hade spytt nu. Så nu har båda magsjuka :(
Men nu måste jag ta och lägga mej ner lite för jag känner mej så yr, jag har inte kunnat dricka eller äta så mycket, så nu ska jag ta och lägga mej ner.
//Alle

Kommentarer
Postat av: Dina

Opps! ;O jag kan stämma alla utom henne ;)

2008-12-15 @ 15:59:30
URL: http://dinaluu.blogg.se/
Postat av: Pia

Huvva!! Jag hoppas ni mår bättre snart mina små änglar... Vill ju inte att ni ligger i magjuka under julen...



Hälsa Rasmus att ni får en STOOOR kram från mig!!

2008-12-15 @ 16:07:46
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Tove

hihi jag ville int fara :)

2008-12-29 @ 22:30:15
Postat av: Tove

hihih jag ville int fara :)

2008-12-29 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0