Onsdag- Ännu en dag hemma..

Så nu är det onsdag morgon (KL: 10:26). Idag skulle jag till skolan men jag stannar hemma idag också. Jag fick jätte ont i sidorna och lite längst ner på ryggen. Jag vek mej bara frammåt. Jag fick lite svårt att andas, ibland känns det som om jag har något runt halsen, eller typ att nått trycker mot halsen och det är jätte obehagligt. Nä men jag fick så ont i morse att jag bara "slängde" mej i snödrivan och låg där för att jag hade så ont! Men nu är jag hemma, ska försöka äta lite, för jag har inte ätit mycket nu när jag har varit sjuk, allting smakar bara äckligt.
Jag har suttit och tänkt: "Tänk om jag mår så här på julafton också?!"
Det vill jag verkligen inte.
Jag vet inte om jag ska med till Umeå och spela, för ända sen jag blev sjuk har jag bara tänkt usch, nej jag vill inte fara till umeå. Jag kan fortfarande känna lite så..

Nä jag skriver ju bara om tråkiga saker, att jag inte mår bra och så, så nu slänger jag in en rolig historia som jag fick via SMS av Emma igår. Här kommer den:
"En norsk och en svensk blev ifångatagna på en ö. Istället föratt bli uppkäkade frågade norsken om det var någonting som de kunde göra för att bli fria. Kannibalen svarar: "Gå in i djungeln och hämta 100 frukter av samma sort."
Så de beger sej in i djungeln. Efter en timma kommer svensken tillbaka med 100 vindruvor. Då säger kannibalen: "Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar in dessa vindruvor i rövhålet på dej så är du e fri man, annars äter vi upp dej! Så sätter kannibalen igång. 1, 2, 3..... 47, 48..... 69..... 96, 97, 98, 99...Då brister svensken i skratt. Kannibalen frågar förvånat: "Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?!"
Då svarar svensken: " Norskjäveln kommer med kokosnötter!"

Haha! Är det bara jag som gillar den rå mycket?!

Men nu ska jag se lite TV. Hej Då
//Alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0