Nyårsafton 2008

Hej allihopa!!!!
Så idag är det nyårsafton!!!
Så här ser jag ut idag då:
 Hehe.. :D
Vi ska inte vara många nu på nyår..Vi ska vara jag (antagligen), mamma, rasse, liam, christian, jenny, christoffer, holly och timme. Men det duger bra det :)
Så här såg jag ut på julafton:
 Första bilden är det bara jag xD Andra bilden är det jag och Emmelie :)
Men nu har gästerna kommit så jag måste gå ner nu.
Men... GOTT NYTT ÅR!!!!!! (i förskott)

Jag kanske skriver senar i kväll, men om jag inte gör det så skriver jag ju nästa år ;)
 Hahaaaa
// Alle

Kommentarer
Postat av: Salome

Hej snygging!

Jag vill önska dej ett Nytt Underbart Gott År!

Kramen från tanten på backen:)

2008-12-31 @ 18:39:25
Postat av: felicia

GOTT NYTT ÅR :D

2009-01-01 @ 02:35:21
URL: http://feliciagillarglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0