Komentarer

Hejsan alla..ja..alla glada :)

Jag tycker att ni komenterar så lite. Kan ni inte komentera lite mer?? Jag vet en del bloggar som jag brukar komentera i men dom komenterar typ aldrig här :(

Men i alla fall idag har det nog inte hänt så mke..Förutom att jag hade hål i stället för matte, fast då hade vi matte igår istället :(
Våran SO lärare ska försöka fixa så att vi ska få gå o titta på en rättegång :) Men det blir typ efter jul. Men vi ska kanske göra det för att vi hålelr ju på med "Lag och Rätt".
Men nu hinner jag inte skriva så mke mer, för Ugly Betty börjar nu, och efter det så är det desperet housewife :)
 

//Alle

Kommentarer
Postat av: Salome

Hej Hjärtat:)

Visst är det mycket tissel och tassel nu ,,,,,

Kramelikram Tanten på Backen

2008-12-09 @ 20:30:12
Postat av: Fanny

Sv: Men jag gör ju typ det. Alla tar ju av mig bollen hela tiden och jag kan inte ens dribbla fram till korgen, det är därför jag passar hela tiden.

Iaf, jag kommer inte kunna komma i morgon (torsdag)

För det är lucia då. Kan du hälsa Beckman det?

2008-12-10 @ 21:07:14
URL: http://fannylovbom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: Men jag gör ju typ det. Alla tar ju av mig bollen hela tiden och jag kan inte ens dribbla fram till korgen, det är därför jag passar hela tiden.

Iaf, jag kommer inte kunna komma i morgon (torsdag)

För det är lucia då. Kan du hälsa Beckman det?

2008-12-10 @ 21:07:16
URL: http://fannylovbom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ops, klicka lite för mycket :S

2008-12-10 @ 21:07:36
URL: http://fannylovbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0