Den tråkigaste träningen EVER!

Så, idag var det ju träning (2 timmar). Men den SÖG!
Emma,Marre,Michelle, Caisa och en annan tjej var där(+jag då xD). Men Bäckman stod typoch pratade om massor med saker, men jag ville ju träna men alla andra ville bara sitta där och lyssna! Så jag satte mej på en annan bänk förmej själv, och smsade. Jag satt där i ungefär 1 timme och 20 minuter. Sen sa Bäckman att vi skulle börja! Vi gjorde en övning, den SÖG! Jag var inte pådirekt brahumör och jag hade jävligt ont i baken, eftersom jag hade suttit så länge utan att ha rest mej! Nä det var inte kul! Det var verkligen den tråkigaste träningen EVER!
Så härsågdom ut typhela tiden (dom kanske är lite suddiga tog ju med mobilen):



Ser det roligt ut?! Nej! DEt var det då inte.
Jag bryr mej absolut inte om någon av dom ser att jag skrev det här fördet var verkligen AS TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!

Men idag fick vi också igen biologi provet, det gick inte direkt så jätte bra men jag fick ju iallafall godkänt :D Så jag är nöjd :)
Men nu ska jag  draaa :)
//Alle

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu behöver du inte vänta :D

2008-12-11 @ 22:20:20
URL: http://malinluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-12-11 @ 22:26:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0