1 december.

tjenare allihoooopa :)

Idag har jag:
* vaknat på morgonen
* Ätit frukost
* Åkt buss till skolan(först gick jag ju till bussen).
* Varit på skolan
* Gått hem till Emma
* Gått till bussen
* Åkt buss hem
* Ätit middag
* Varit med Liam :)
* Tränat :)
* Dushat
* Varit med Liam lite till, men nu sover han :)

Don´t know what to write.....Jo! Jag har virkat klart min "grytlapp" eller vad man nu ska kalla det, kan sätta in en bild på den:
Nice va?
Haha ;P
Vi har inte fått veta resultaten på eng. provet och NO (bilogi) provet :( Eng. provet får vi då veta på fredag :)

I förrgår (Lördags) så skulle vi fara på skyltsöndag i ursviken elr nåt sånt...Men det var väldigt kallt den dagen (typ -16 grader :O )så vi tog på oss varma kläder, teckbyxor o sånt. Men när vi kom dit så visade det sej att det var innomhus! Och det var jätte litet. Så vi får upp till solacken istället. Där gick några personer omkring i tomtekläder, delade ut godis, man fick ett gratis paket, o sånt :) sen gick vi in och köpte korv :) De var mysigt ;) Hahaha.
Men vi ville ju gå på skyltsöndagen så vi såg en skylt efter vägen på väg hem då stod det att det var nästa dag (utomhus). Så nästa dag (söndag) så for vi dit igen , men då var det ju utomhus :) Det var oxå mys :) Vi köpte glögg och pepparkakor, knäck, två paket till Liam <3 och mamma fyndade en kruka :) Jag träffade också Z där :)

Igår tog jag den här bilden :) Like it :)
Haha, det är olivolja :P Men nu ska jag gå ner en stund och vara me Monica

Adios amigos ;D
//Alle

Kommentarer
Postat av: Pippi

Gud vad du är duktig tjejjen!



Stickar, broderar och virkar! Den var ju hur fin som helst din grytlapp :))



Vi ses om en par dagar!



Kraaaaaaam <3

2008-12-02 @ 10:15:27
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Pippi

Gud vad du är duktig tjejjen!!



Stockar, broderar och virkar!

Den var ju hur fin som helst din grytlapp :))



Vi ses om en par dagar!



Kraaaaaam <3

2008-12-02 @ 10:17:39
URL: http://my
Postat av: Pippi

Gud vad du är duktig tjejjen!



Stickar, broderar och virkar!

Den var ju hur fin som helst din grytlapp :))



Vi ses om en par dagar!



Kraaaaaaaaaaaam <3

2008-12-02 @ 10:18:49
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Fanny

Snygg, grytlapp :D

2008-12-02 @ 20:19:32
URL: http://fannylovbom.blogg.se/
Postat av: Pippi

Oj!! Jag måste ha tryckt som bara den när jag skulle kommentera :) :)



Kraaaaam!

2008-12-02 @ 21:33:13
URL: http://www.mysigt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0