Trött

Tjenare allihopa!

Idag vaknade jag (Alle)  typ vid kl: 7 och då kunde jag inte se nått med högra ögat, för då hade tydligen det  ögat klibbat ihop. Men jag fick upp det ganska fort. Jag somnade om sen vaknade jag typ vid kl: 8 och då hade ögat klibbat ihop igen! Då fick jag VERKLIGEN inte upp det! Så jag gick in på toaletten och blötte det och tillsist fick jag upp ögat. Det var så obehagligt att vakna och ögat var ihop klibbat så jag steg upp, klädde på mej och gick ut med Hedvig (vår minigris) . Sen när jag kom in igen så satt jag och såg på tv med Alex. Lite senare kom pappa ner och då åt vi frukost men jag var så trött, så när vi hade ätit klart sa pappa att jag skulle gå upp och lägga mej och sova en timme  eller två. Jag gick upp och la mej, sommnade och vaknade ungefär kl:1. Undertiden då jag hade sovigt så hade inte ögat klibbat ihop (YES). Jag gick upp och tvättade runt om ögat med lite bomull med ljummet vatten. Det  ser inte bättre ut. Men det känns lite bättre men det gör fortfarande  ont runt ögat. När jag upptäckte att ögat var rött och "mindre" än det andra så var det på Torsdag kväll när jag hos mamma. På Fredag morgon var det likadant, vi trodde att det var allergi, men idag ser det fortfarande ut så. Vi tror att jag kanske har fått en  ögoninflammation :( Jag vill verkligen inte ha det! Och jag har typ fått (vi tror att det är det) svinkoppor oxå (innan jag fick denna kanske ögoninflammationen på ögat) för att min brorsa Rasmus har ju haft det. Men jag har behandlat med det han behandlade med och det ser faktiskt bättre ut :) Men om jag får skummet eller salvan i ögat (jag har det vid HÖGRA ögat) så svider det AS mycket!

Jaja men nu ska jag gå och tvätta runt ögat igen.

Hej Då

// Alle

Kommentarer
Postat av: Pippi

Usch, det är inte kul med ögoninflammation, eller svinkoppor för den delen. Tur att det går över relativt fort om man tvättar och sköter det...



Nu ska jag börja med middagen så att vi får äta lasagne någon gång :-))



Kram!!

2008-08-30 @ 16:52:43
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Salome

Så j-kla bedrövligt med inflmation i ögonen.

Det är ju svårt att ha nåt smink då:(

Krya på dej lill hjärtat!

2008-09-02 @ 16:58:48
Postat av: shabnam

tja det var länge sen Alle. Du verkar ha roligt med din nya vän eller kanske gammla vad vet jag. Hihi hälsa henne fråm mig, asså jag menar Z

2008-10-08 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0