Kläder!!

Heej allihopa!

Idag har jag suttit och läst min bok (Mary-Kate and Ashley Sweet 16), spelat The Sims2 och sen när jag skulle stänga av The Sims 2 så kom Simone med en STOR påse med kläder! Så jag har provat, provat och provat massor med kläder. Jag fick: 1 Jacka, 6 koftor, 3 byxor och 13 tröjor! Men det var inte riktigt allt tror jag.. Och min garderob är ju redan typ proppfull, så när Simone hade gått gick jag upp på mitt rum och började rensa min garderob! Nu äntligen är jag  klar. Så ny ligger alla nya kläder i min garderob. Men jag har ett till problem.. Alla mina andra kläder som är för små eller som jag inte använder ligger utspritt på mitt golv :( Ååå, då får jag väl fortsätta med det då.

Ha en bra kväll :)

// Alle

P.S.   2 dagar kvar till skolan börjar :(

Kommentarer
Postat av: Pippi

Ja, vikken tur du hade igår! Massor av fina kläder som ser helt nya ut, och tom jag fick en del :-))



Ska bli spännade att se vad du har på dig idag, själv har jag baggyjeansen, niiice ;))



Puss på näsan!

2008-08-18 @ 07:10:38
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Simone

Guud vad bra att ud kunde ha så mkt av kläderna :)

Även om det är gammalt för mig så är det nytt för dig :) Och jätteskoj att Pia fick något nytt plagg också.

Har försökt lämna kommentarer två ggr på Ate och Pia's blogg, men det går inte :(

Du kan väl säga det till dom, så dom vet att jag försöker iaf..



Den nya designen är superfin! :)

Kram

2008-08-18 @ 11:00:51
URL: http://simonebloggar.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken tur du har då som bara får kläder så där utan vidare, det vill jag åxå ju! Får se om det finns någon gammal tant i närheten som kan tänka sig donera en blus eller 2 hahahha



Puss o kram hjärtat!

2008-08-20 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0