Fyller år

Heej Allihopa!

Om bara nån dag fyller min ( Alles ) lillebror Liam 1år! Z har oxå en lillebror som heter Liam! Men jaja..
Han är jätte GULLIG! Nu har han oxå lärt sej att gå själv!!
Jag fyller oxå år snart. 13år.

Idag har jag hjälpt min pappa att lägga golv i köket och hallen. Det blir jätte fint! Vi hann nästan klart. Det var bara några bitar kvar, men då kom mamma och hämtade mej.
Men nu måste jag gå, jag ska se film med mamma & Christian (min låssas pappa).

Ciao !!
P.S.
Snart börjar skolan om. USCH!

Herrå

//Alle

Kommentarer
Postat av: Dina

Jag vet! skolan börjar om igen. ... Gud så hemskt. Men aja.!!! Ses väll





/ Diina <3

2008-08-10 @ 00:34:42
Postat av: Pippi

Tänk vad tiden går fort! Nu får du nog hålla dörren till ditt rum stängd så att inte lillebror hittar på en massa bus :-))



Du var oootroligt duktig igår!! Jag o pappa la klart alltihop och när Rasmus kom hem så städade vi och ställde alla möbler på plats, det blev superfint!



Puss och kram!!

2008-08-10 @ 10:33:05
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Ante

Fixade lite med eran blogg. Hoppas ni gillar det?!

Tack för hjälpen i går åxå :)

2008-08-10 @ 14:34:14
URL: http://www.mysigt.nu
Postat av: Anonym

Oj så häftigt, att du och din kompis båda har småbröder som heter Liam:)

Undrar om era mammor oxå är lika hahah

Jag får h´ålla med Pia, du lekaer nog snarft inte Liam Bara med halsbanden som hänger ner...

Ha så kul tejjer!

/Salome

2008-08-11 @ 17:46:53
Postat av: lisa

hejhej gummer ;) hahah fin bloggen blev ska fixa ny desigb igen.. haha

2008-08-13 @ 12:45:55
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0